Anni
New Member
|
Post by Anni on Jan 9, 2011 16:21:22 GMT 2
Tässä kuva ja kiitoksia vähän ja myöskin tämmöstä minua. Kiitoksia ihanista hetkistä teille kaikille: - Pipsalle ja Ellille. - Kaikille hoitajille. - JA TIETENKIN IHANILLE HEPOSILLEMME! T: Anni Attachments:
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Jan 9, 2011 18:12:41 GMT 2
JÄÄHYVÄISET
Milo kertoo: Lähdimme Annin kanssa kävelylle, vaistosin että jotain oli tapahtumassa. Jotain ikävää, sillä Anni oli surullinen. Loimi päällä tallustin pientä polkua Annin perässä ja katosin tuon synkkiä kasvoja. Lähdimme kävelemään jotain polkua, siellä oli paljon lunta. Vedin iloisena pukin mutta sitten katsoin Anniin. Anni hymyili, vihdoin!
Anni kertoo: Menin hakemaan Milon ja lähdimme kävelemään sen kanssa viimeisen lenkin. Tuo vetäisi tutun pukin, hymyilin ja katsoin oria.
- Kuules, nyt on semmonen juttu että mun pitää lähteä sun luota, sanoin Milolle kun pääsimme uittolammille. Se hörisi. Katsoin sitä ja päästin hetkeksi itkun valloilleen. Minun tulisi sitä todella kova ikävä, joten otin sen harjasta kiinni ja halasin nuorta oria. - Kiitos Midnight, ihanista ajoista, sanoin sille ja vein sen talliin.
T. Anni & Midnight PS: Teen huomenna ~ 3 kuvaa kaikista ponskeista!
|
|