|
Post by Pipsa on Oct 10, 2010 15:04:44 GMT 2
AnniAnni huolehtii Milosta, joka on tallin pienin asukki. Vieraile Milon karsinassaTK merkinnät: 11 Tk:ta Ikä: 14.v. Luonne: Tämä tyttön luonne on kiroileva, mutta hyväsydämminen. Tyttö on ahkera ja reipas. Viettää suurimman osaa tallilla, todellinen hevoshullu siis. Osaava ja keskeliäs tyttö. Huumorintajuinen ja mukava. Kaksimielisesti ajatteleva tyttönen on vähän ''kröhöm'' mielekäs.. ö_ö'
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 10, 2010 18:06:51 GMT 2
Sunnuntai 10.10.2010 Tallilla
Astelin taliin, katsoin Miloa kohti. Uutta hoitoponiani. Se on pieni mutta pippurinen. - Päivää kulta, sanoin sille. Se höristi korviaan ja hörisi. Kaivoin taskustani omenanviipaleen ja tarjosin sitä ponille. ''Midnight, mun omani olet nyt.'' Ajattelin mielessäni. Milon tehtyä kokovartalo tarkistuksen lähdin hakemaan sen harjapakkia. Tultuani ori oli juuri piehtaroinut karsinassaan. Astuin sen karsinaan ja harjasin sen pikaisesti, lähdimpäs sitten taluttamaan ponia maastopolulle.
>>MAASTOPOLUN JUURESSA<<
Polun juuressa, pysähdyin. Katselin ympärilleni. Lähdin sitten hölkkäämään Milon kanssa pientä polkua. - Tule Milo, kehotin sitä. - Hienosti menee poika, kehuin sitä. Tänään se oli kuin unelma. Pieni puu oli kaatunut tielle, kehotin ponia laukkaan. Hyppäsimme yhdessä (puu jtn 20cm korkea) sen yli. - Upeaa Milo! Kehuin sitä uudelleen. Käännyimme ympäri, lähdimme kohti tallia. Matka meni leppoisasti, käyntiä mennen. Milo vetäisi pienen pukin, hymyilin mutta toruin sitä huonosta käytöksestä. Tallillle päästyämme vein sen sisälle, oli ruoka-aika. Jätin sen karsinaan, vein kamat pois ja suuntasin kohti tallipihaa äitini autoon.
SEN PITUINEN SE! --------------------------------- P.S. Kiva toi Milo today<3
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 11, 2010 14:39:01 GMT 2
MAANANTAI 11.10.2010 >>TALLILLE<< Astuin talliin, Milon karsinaa kohden. Se hörisi, tänään olisi sitten taas ''sylipäivä.'' Tänänä hain sen harjapakin heti ensimmäisenä ja harjasin Milon. Harjattuani sen vein sen kentälle. Rakensin muutaman esteen ja otin pitkän,pitkän riimunarkin. (en muista mikä oli nimeltään...) Seuraavaksi lähdimme Milon kanssa kävelemään kenttää ympäri, täällä ei ollut ketään. >>HYPPY-TUOKIO<< Aloitimme hyppimisen lämmittelyn jälkeen. Milolla oli täysi into päällä. Aloitimme pienistä puomeista, sitten menimme jo kavaletteja. Huippu oli hyppy-tuokiosta kun Milo hyppäsi yllättävät 55cm!! Seuraavaksi korkensin sen 60cm. Pääsimme senkin yli. >> HUIPPUA MILO!<< Seuraavaksi nostin esteen aivan uudelle tasolle. Se oli 65cm!! Käteni hikosivat. Kannustin Milon laukkaan ja ohjasin sitä kohti estettä... KIELTO. ''Eikun uudestaan.'' Ajattelin ääneen. Lähdimme Milon kanssa uudestaan, se laukkasi korvat hörössä innosta puuskuttaen. Lähestyimme estettä, ponnistin - myös Milokin teki niin Olin iloinen kun se hyppäsi, laskeuduimme alas kauniisti ja hartaasti. - Hienoa MILO! UPEAA! Kehuin sitä upeasta työstä. Seuraavaksi laskimme vain estettä. Mutta nyt ravasimme ympäri kenttää, hyvä kuntoni nousi juoksussa sen vierellä Kehuin sitä päivän tapahtuneesta, ja nyt se hikoili. Oli jäähdyteltävä se ripeästi ja päästävä pesemään sen jalat. Jäähdyteltyäni Milon lähdin ripeästi talliin sen kanssa. >>PESU-TUOKIO<< Kiinnitin Milon kiinni, avasin vesiletkun ja pesin sen jalkoja. Se hyöri ja pyöri ympäriinsä, hiljensin letkua...Rauhoittelin Miloa, puhelin sille ja suostuttelin sitä viilennykseen. Se onnistui. >>MOIKKA KULTASENI!<< Oli aika lähteä kotiin puuhastelun päätteeksi. - Moikka kultaseni! Huikkasin ponille ja pussasin sitä turvalle. - Olet kyllä niin paras, sanoin sille ja lähdin kotiin.
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 12, 2010 7:15:53 GMT 2
12.10.2010 TIISTAI
>>AAMUTALLI<<
Hyppäsin pyöränselästä pois, astelin talliin. Tunsin tutun tuoksun sieraimissani. Astuin Milon karsinan eteen. - Moi muruseni, tervehdin hoitsuani. Astuin sen karsinaan, ahmattini oli ahminut jo kaiken. Nyt otin sen riimuun. - Tule ahmattini, sanoin sille ja lähdin taluttamaan sitä pihalle. Taluteltuani vein sen talliin ja lähdin kouluun..
AAMUTARINA TULI<3
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 12, 2010 14:07:20 GMT 2
12.10.2010 TIISTAI >>AAMUTALLI<< Hyppäsin pyöränselästä pois, astelin talliin. Tunsin tutun tuoksun sieraimissani. Astuin Milon karsinan eteen. - Moi muruseni, tervehdin hoitsuani. Astuin sen karsinaan, ahmattini oli ahminut jo kaiken. Nyt otin sen riimuun. - Tule ahmattini, sanoin sille ja lähdin taluttamaan sitä pihalle. Taluteltuani vein sen talliin ja lähdin kouluun.. AAMUTARINA TULI<3 JATKOA---> Koulun jälkeen, astelin takapihalla pikkusiskoni Melanien kanssa, leikimme Melanien keppihevosilla. - Melanie, mennäänkös ihan oikealle tallille? Kysyin siskoltani pikaisesti ennen kuin tuo rupesi säheltämään taas kerran jotain - JOOJ!! Hän huudahti innoissaan. (Melanie on 8-v) Lähdimme tepastellen sisään. - Otatko voileivän? Kysyin Melanielta. - Kyllä, sisko rakas, Melanie vastasi. Olin hämmästynyt ja ihmeissäni mutta samalla myös iloinen. Siskoni ei koskaan ollut sanonut minulle noin. Söimme pikaisesti, lähdimme sitten etupihalta pyörävarastoon kypärät kainalossamme. Otin reppuni, missä oli myöskin ratsastuskypärä, eväät ja muut tarpeelliset tavarat. Puhelimeni soi, se oli äiti. Vastasin puhelimeen. - Anni, sanoin. - Aij, no mut... Mä tuon Melanien kuudeksi kotiin, joo joo, castasin äidin sanaan. Puhelu päättyi, jatkoimme matkaa reippaasti kohti tallia kunnes sain tekstarin luokkamme komeimmalta pojalta. Avasin viestin ja luin sen... Hän pyysi minua ULOS!! Olin ihmetyksestä jäykkänä, laitoin viestin myönteiseksi ja lähetin, olimme parin mutkan jälkeen sitten tallilla. >>MILO<< Huomasin tumman ponin tienvieressä mutustelemassa ruohoa, se oli Milo. Pysäytin pyörän, otin repustani riimunarun ja laitoin ponin kiinni siihen. - Milo, hyi sua, Melanie nuhti ponia. Hän vei sanat kieleni päältä (: Seuraavaksi lähdin taluttamaan ponia sekä pyörää, tai no. Ainakin luulin taluttaneeni kun auto tuli taaksemme ja tööttäsi kovaa. Milo säikähti ja lähti taluttamaan minua kohti talleja. Melanie nappasi pyörät ja lähti perääni. - PYSÄHDY MILO, SEEIIS!! Karjuin sille. Hetken kuluttua se pysähtyi kun puhti taisi loppua. - Hui, helpotuin sanomaan itselleni kunnes huomasin paitani. Lähdin talliin, vein Milon sinne ja nappasin Melanien mukaani. Menimme käymään oleskeluhuoneessa, vaihdoin pikaisesti paitani ja lähdin takaisin Milon luokse. Hain sen harjapakin ja harjasin orin. Melanie auttoi harjaamisessa ja kaikessa mistä pyysin. Laitoin orin karsinaansa hetkeksi ja menin auttamaan siskoani saamaan Jane kuntoon. Saimme ponit kuntoon ja lähdimme kävelylle. >>MAASTOILUA<< - Pidä kädet vakaana, muista pidättää jos tuntuu liian kovalta menolta, ohjastin siskoani samalla talutellessani Miloa polulla. Polun päähän saavuttuame siirryimme pienemmälle polulle. Milo pelästyi jotain ja veti kunnollisen pukin. - No,no,no mikäs nyt tuli? Kysyin ponilta. Se katsoi minua söpöillä silmillään. Kannustin sen seuraavaksi laukkaan jotta saisimme Janin ja Melanien kiinni. >>TALLILLA TAAS<< - Voi höh ku loppu jo aika, Melanie valitti. - Jooj, mut voit sä tulla taas joku kerta uudestaan, Pipsa yllätti meidät ja vastasi samalla Melanielle. - JEEJ! Melanie sanoi. Seuraavaksi katsoin kelloani, se oli miltei puoli kuusi. Oli lähdettävä. - Nähdään, Pipsa! Huikkasimme Melanien kanssa Pipsalle. Poljimme sitten kotiin. Kotona, noin kello kahdeksan lähdin ulos pojan kanssa. MUTTA SIITÄ EI SITTEN ENEMPÄÄ!! P.S tänään oli Milonen karkuteillä mutta muuten ihana! Mussukka Ilopilleri Loistelijas Onnellinen hoitsu<3 = MILO - Rakastan sua, oot ihana. Kumpa olisit myös IRL tallissa kultanuppunen<3
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 13, 2010 17:34:10 GMT 2
KESKIVIIKKO 13.10.2010
>>HOITO<<
- Tänään tulee olemaan rankka päivä, Milo, ajattelin ääneen. Otin Milon uuden riimun jonka sille olin ostanut, se oli punainen. Hymyilin, otin myöskin narkin ja suuntasin tarhoille. Portin avattuani huomasin että Milo ei ollut siellä... Suljin portin huolella, juoksin Pipsan luokse ja kerroin tapahtuneesta... Lähdimme yhteistuumin etsimään poniherraa. Hiekka narisi jodhpureideni alla, heiluttelin riimua käsissäni ja tarkkailin ympäristöäni. - Ahaa! Sanoin Pipsalle ja osoitin tummaa ponia piehtaroimassa lehtien seassa. Kiristin vauhtiani ja otin Milon kiinni. Lähdimme tallille. Toruin oria karkailusta. Kiinnitin Milon puomiin, harjasin sen ja hymyilin. Milon harjaan tein letit, seuraavaksi tein niistä pallot. Hännän letitin ori-pojalleni komeaksi ja huokaisin syvään työn valmistuessa. Pyyhkäisin hikeä otsaltani. - Hieno poika olet, Milo, kehuin oria. Seuraavaksi astein orille liinan, vein sen kentälle ja juoksutin sitä. Koko ilta meni sitten juoksutukseen ja hyppimiseen (:
Rakkaudella raapsutti ~ Anni
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 16, 2010 3:55:56 GMT 2
Runnoin eteenpäin mutavelliksi muuttunutta tietä nenä vuotaen. Olin saanut jonkin saamarin kesälentsun. Yllättäen ihana äitini oli nalkuttanut siitä koko illan. Onneksi pääsisin pois sieltä hullujenhuoneelta edes vähäksi aikaa. Päästyäni vihdoin tallin pihaan tuuppasin pyöräni jonnekkin pusikkoon varmuuden vuoksi, vaikka kukaan tuskin pöllisi vanhaa romuani. Mieli keveni heti talliin astuttuani inhottavasta olosta huolimatta. Tallustelin heti hiljakseen Milon karsinan eteen. Ulkona ripotteli taas vettä. Tämän päivän ratsastukset sujuisivat siis maneesissa. Milo kurkistikin jo karsinastaan katsomaan, kuka käytävällä mahtoi olla. -Huomenia, herraseni, tervehdin ponia, joka killitti minua kauniilla hevosensilmillään. Kävin hakemassa harjat ja aloin harjailla ponia reippaaseen tahtiin. Harjauksen jälkeen suoritin operaatio kavioidenputsauksen ja aloin suitsia Miloa. Oloni oli jokseenkin voimaton.
Talutin Milon maneesiin ja nousin satulaan.Lämmittelin Miloa kävelemällä maneesia ympäri jonkun aikaa. Kannustin ponin raviin ja treenasin harjoitusravia. Ravailin hetken aikaa Milon kanssa ympäriinsä tehden voltteja ja täyskaartoja. Hidastin käyntiin uupuneena. Päätin lopettaa jo tältä päivältä, joten vein Milon takaisin karsinaansa.
Riisuttuani ponilta suitset menin oleskeluhuoneeseen täyttämään sudokuja. Tein niitä tasan yhden ja menin takaisin Milon luo. -Mä tästä lähdenkin takasin kotiin, ilmoitin sille. -Tuun pian takaisin, mutta nyt on pakko mennä kotiin tai äiti saa taas vaihteeksi hepulin.
Rakkaudella ~ Anni PS. Sori etten kirjottanu vähän aikaan, kone lähti takavarikkoon vanhemmil D:
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 20, 2010 14:23:06 GMT 2
20/ Lokakuu / 2010
Oli aamu jo kun astuin orin karsinaan, hymyilin sille ja rupesin harjailemaan Miloa. Seuraavaksi vein sen tarhaan. - MILOOO!!! EIIIIIIIIIIIII!!! Huusin kun Milo oli juuri menossa kuralätäkköön maate, mutta huudostani huolimatta se sen teki. Jätin sen hetkeksi vielä ulos, puhdistin karsinan ja hain Milon sisälle. Otin letkun ja aloin harjailla sitä. - Milo, hyi sua, toruin oria. Harjasin sen, puhdistin vedellä ja loimitin sen. Astelimpas sitten sen karsinasta, jätin sen sinne ja lähdin oleskeluhuoneeseen. Muutaman tunnin jälkeen riisuin sen loimesta ja ruokkisin sen, seuraavaksi päästin sen ulos. Puhdistin koko tallin karsinat. Seruaavaksi menin ruokkimaan muut hevoset - lähdimpäs sitten kotiin.
>>TAAS TALLILLA<<
Hyppäsin ulos autosta ja juoksin tallin ovelle, hidastin ja kävelin talliin. Olin ottanut Melanienkin taas mukaan, seuraavaksi Melanien kanssa harjasimme Milon ja sitten suitsin sen. Taputin orin kaulaa, lähdin taluttamaan oria kohti maneesia siskoni kanssa. Päästin orin irti, siis irroitin vain suitset. Annoin ponille vauhtia ja se laukkasi ja pomppi esteitä maneesissa.
>>KOTIIN<<
Hoisin Milon ja lähdin kotiin, kiitos Milo.
-----------------------------------
PS. Muutes, tää voi olla vähän surulline kun näitte äiti kuoli hiljattain syöpään D:
Rakkaudella ~ Anni
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 22, 2010 13:12:28 GMT 2
Mun kulta Milo
Mun<3 Ilopilleri<3 Dear<3 Nallekarhuni<3 Ilmaan katoamaton<3 Gorillani<3 Harmiton<3 Tulitinanini<3
Rakkaudella ~ Anni PS.En saanut kuvaa tähän! Apuja?
PS.En saanut kuvaa tähän! Apuja? Linkitä jotain kautta. Voit esim ladata kuvan tinypickiin tai photobuckettiin. Vaatii vaan rekisteröitymisen. - Emi PS. Mukava hoito ; )
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Oct 31, 2010 15:54:55 GMT 2
2.11.2010 Tiistai
Reippaasti astelin kohti yhden pojan taloa(bf). Soitin ovikelloa, astuin askeleen taakse ja hymyilin. Poika avasi oven ja hymyili lämpimästi. - Joo, moi. Mä oon valmis, entäs sinä? Joonas kysyi. - Moi, kyl mäkin oon valmis. Mennään! Huudahdin. Kädestämme otimme kiinni, lähdimme kohti Ponitalli Flieniä. Tapasimme matkallamme tuttuja. Muutaman mutkan jälkeen Flien häämötti jo. - Juostaan kilpaa! Huudahdin pojalle samalla kun lähdin juoksuun. - Okei, katotaan kumpi voittaa parkkikselle! Joonas huusi. Juoksimme nopeasti parkkikselle ja niin siinä kävi että me olimme molemmat samaan aikaan siellä. Lähdimme sittne hengästyneenä talliin, Milon karsinalle. Avasin oven, hymyilin ja revin Joonaksen sisään. Karsinan kuivikkeet/purut olivat todella puhtaita - ilmeisesti juuri vaihdetut. Hymyilin ja tervehdin Miloa. Annoin sille porkkanan, seuraavaksi menin istumaan Milon karsinan pohjalle, Joonas vierelläni. Milo syödä rouskutti porkkanaani. Taputin sen kaunista kaulaa. Kiiltävää ja sileää. Yht'äkkiä Joonas nojautui kohti minua ja otti leuastani. We kissing <3 Milo katsahti meihin jää tuuppasi päänsä syliini. Milo tuli maahan vierelleni, pään se nosti syliini. Hymyilin Joonakselle, suutelimme uudestaan, ja silitimme Milon päätä. Nousin ylös, otin riimun ja narun ja käskin Joonaksen hakea harjapakin. Siirsin Vilin pois tieltä. Rupesimme harjaamaan Miloa yhteistuumin Jontun kanssa. Hymyilin ja harjasin tuota.
Tovin kuluttua olimme Jontun kanssa kentällä hypyttämässä Miloa. - Katse Joonas, sanoin pojalle. Nostimme Milon kanssa laukan, hyppäsimme muutaman esteen yli ja saimme taputukset Joonakselta. - Toi oli hienoo, saanks mäkin kokeilla? Jonttu kysyi. - No, okei, vastasin pojan kysymykseen. Lähdin juoksemaan pojan vierellä ravissa Milon hypätessä esteitä, Joonas oppi nopeasti. Seuraavaksi nosti Milo laukan maiskautuksestani, Joonas juoksi Milon vierellä. Joonas maiskautteli Milolle ennen hyppyä. Rata meni hienosti, Joonas puuskutti ja tuli viereeni Milon kera. Midnight oli intoa täynnä. - Mennäänkös kävelemään maastoon? Kysyin pojalta. - Okei, mennään vain, poika vastaisi. Esteet kerättyämme lähdimme maastoon, minä talutin Miloa ja Joonas käveli vierelläni toisesta kädestäni kiinni pitäen. Reippaasti sitten kävelimme pienen lenkin ympäri syksyisen maaston. Ensin suuntanamme oli uittolammet mutta lähdimme sitten 50m ennen lampia kääntymään takaisin. Takastulomatkamme oli lumoavan kaunis. Pysähdyin hetkeksi odottamaan Miloa joka meni kuselle. - Tules Milo, sanoin Milolle lempeästi kävellessäni polkua pitkin. Tallille saavuttuamme, kävelyn ja jäähdyttelyn jälkeen menimme talliin Joonaksen ja Midnightin kera. Reippaan harjauksen jälkeen, ruokinnan sun muun seurustelun jälkeen lähdimme Joonaksen kanssa kohti Joonaksen kotia.
Sen pituinen se :)
- Anni & Joonas sekä rakas Milo-setä :D
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Nov 10, 2010 17:33:13 GMT 2
10.11.2010 Milon kanssa leikkimistä.
Milokertoo: Oli iltapäivä, astelin tarhassani tylsistyneenä pienikokoinen loimi päälläni. Ajattelin lähteä seikkailemaan ja niin teinkin. Menin aidan portin viereen, hörähdin ja kierähdin alta. Lähdin sitten laukalla kohti tietä, laukkasin sinne ja menin maate. Ihmettelin taas kerran valkoista, paakkuuntuvaa oliota, jota kutsutaan LUMEKSI. Lähdin reippaasti, höristen astelemaan, hamuilin lunta samalla. Pysähdyin, seisoin tässä ja odotin.
Annikertoo: Lähdin hakemaan Milon riimua, hymyilin ja astelin kohti tarhoja. Menin Milon tarhalle huoletta ja katsoin tarhaa kutsuen Miloa. Huomasin ettei siellä ollut Miloa. Pelästyin, lähdin pikaisesti kävelemään tietä pisin ja kävelin n. 20m kunnes näin Milon. Kutsuin sitä ja menin kyykkyyn, Milo ravasi luokseni, melkein kaatoikin minut ja seuraavaksi kiinnitin pienen pölypalleroni narkkiin. Lähdimme ravissa kohit talleja ja seuraavaksi tallipihassa hidastin ponisen käyntiin. Lähdin sitten viemään Milon karsinaan, harjasin sen ja otin porkkanoita mukaani läjäpäin. Menimme Milon kanssa sitten maneesiin.
MANEESISSA Reippaasti lämmittelin Milon. Volteilla ja ravilla tietenkin. Teimme pienen ravin, Joonaksen avustamana. Hän oli taaskin tullut tallille, ilmeisesti kiinnostunut Milosta; yhtä paljon kuin minusta<3 Reippaasti sitten laukkasimme Milon kanssa rataa pitkin ja seuraavaksi päästin Milon irti. Kävin istumaan maahan ja odotin; Milo laukkasi luokseni! Reilusti annoin sille sitten porkkanan, menin maate seuraavaksi. Milo tuli maate viereeni, annoin herkkupalan.
Kotiin-->
- Anni ja Milo
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Nov 20, 2010 10:12:47 GMT 2
20.11.2010 LAUANTAI
Kävelin reippasti Milon luokse karsinaan, hymyilin ja asetin tuolle pikaisesti riimun. Harjasin orin ja silitin sen nättiä karvaa. Reipas ja hyvän tuulinen Midnight nautti, lähdimme lumiseen hankeen. Teimme pienen lenkin, hymyilin ja astelin hangessa ponin kanssa. Lähdimme takaisin ja Milo veti kunnon pukin. Reippaasti jäädyin, kotiin menin ja pysyin siellä sen jälkeen kun Milon hoitanut olin.
Tämmöne lyhyt, kiire oli ): - Anni ja Milo-setä.
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Nov 27, 2010 21:44:33 GMT 2
[shadow=red,left,300]Milon, Annin ja Melodyn sekä Pipsan seikkailut OSA1[/shadow]
27.11.2010
KOULUSSA 3A LUOKASSA:
-Tänään menen ratsastamaan!! Hihkui Melody opettajalleen. - No mukavaa, tuleeko Anni hakemaan sinut? Opettaja kysyi. - Tulee, mutta mitä tuli läksyksi? Melody kysyi, ja merkkasi läksyt ohjeiden mukaisesti.
TOISAALLA 8A LUOKASSA:
-Läksyksi kolmio kasi.[/b] Opettaja Sakari Mustonen ja kirjoitti jotain taululle. Katsoin kelloa, merkkasin läksyt ja laitoin kirjat reppuun. Lähdin nopeasti koulun alimmaiseen kerrokseen 1A-luokkaan hakemaan siskoni. - Moi Jögi! Huudahdin Joonakselle, joka kaiveli reppuaan. - Moi Ansku! Hän huudahti takaisin ja jatkoi puuhiaan. Astelin portaat alas, raahasin laukkua ja takkia perässäni ja hyppelin iloisesti kohti siskoni luokkaa.
LUOKASSA:
- Mennään Melody, sanoin siskolleni, tartuessani tuota kädestä. Lähdin taluttamaan tuota kohti talleja, koululta sinne oli lyhyt matka. Hymyilin ja katsoin Melodyyn. - Kenellä saan ratsastaa tänään? Tuo kysyi. - Kysytään sitä sitten Pipsalta. Sanoin ja runnoin eteenpäin lumihangessa.
TALLILLA, LÄMPIMÄSSÄ JA KOTOISASSA FLIENISSÄ!
- Perillä ollaan, Melody. Sanoin siskolleni ja menimme sisään. - Moikka Melody ja Anni! Emi tuli meitä vastaan iloisesti. - Moi! Tiiätkös missä Pipsa on? Kysyin Emilta kuorossa Melodyn kanssa. - Se on sattarissa, Emi hymyili ja katosi Indin karsinaan. - Kiitti, sanoin ja lampsin sattariin, laskin reppuni ja hymyilin.
- Voitte varmaan mennä pienen lenkin Milon ja Annin kanssa, Pipsa ilmoitti. - Voisin tulla itsekkin Kallella, Pipsa lisäsi. - Okei, vastasin. Laitoimme poneja kuntoon, autoin tietenkin Melodya ja harjasin pikaisesti Milon.
METSÄN POLUILLA, LUMISILLA POLUILLA JA HANGESSA MENOA Lähdin kävelemään Milon kanssa, Kalle kuskinsa Pipsan johdolla, noiden perässä tulee Anni ja Melody. Tulimme viimeisenä Milon kanssa. Hymyilin ja silitin tuon karvaa. - Melody, kireämpi ohja, katse eteen ja korjaa ryhti!Huusin. Melody teki työtä käskettyä ja korjasi ryhtinsä. Milo pelästyi jänistä, nosti laukan ja hyppäsi hankeen. Oli satanut noin 20cm lunta. - MILOO!!! Karjaisin. Milo hidasti, onneksi sillä olin saanut melkoisen lumipesun. Olin läpimärkä, kasvot täynnä lunta. - Pöhlö! Toruin oria joka katseli minua viattomana. Rupesin nauramaan, samoin Pipsa ja Melody jotka saapuivat vierelleni. Lähdime sitten reippaasti talleille, hymyilin ja hoidin Milon ja Annin sekä autoin Kallen kanssa.
- Anni & Milo-pappa:)
Kiva pikkutarina, 11tk:ta jo. Tarinassa jäi mietittymään kuitenkin kohta, jossa kerroit siskosi olevan 3A luokalla, kun taas hieman alempana kävit hakemassa hänet 1A luokalta :>
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Jan 1, 2011 20:48:49 GMT 2
Tässä nyt luminen kuva :) T. Anni PS: Anteeksi että on ollut hiljaista, rupean nyt aloittelemaan taas uuden inspiksen kanssa. Attachments:
|
|
Anni
New Member
|
Post by Anni on Jan 4, 2011 13:57:04 GMT 2
Tässä on rakas Midnight-orini<3 Mun<3 HoItsuni<3 kulDa<3 uNohtumaton<3 Ilopilleri<3 Gaikkien kaveri :) Halinalleni<3 Tuttiritarini<3 & Anni OLET RAKAS <3 T. Anni PS: Tänään vielä toinen töherrys Attachments:
|
|