|
Post by mellu on Sept 12, 2010 17:25:56 GMT 2
Niin ja pitäähän mun nyt näyttää ahkeralta, niin laitan toisen kuvan heti perään <: mellun.kuvat.fi/kuvat/virtuaaliset/piirroksia/varusteita.jpg/fullTuitsun varusta loota, mitäs sieltä löytyy ?(; M// katokaa kuinka viisas oon, oon osannu laskee et mun hoidosta on vuosi :--DD (« Reply #11 on Oct 1, 2009, 11:53am ») tai sit October on ihan jotain muuta mitä luulen :'DD Ei siitä ihan vuotta vielä ole, october on nimittäin lokakuu : D. Mutta kuitenkin, hieno kuva, jossa ideakin on kohdallaan. Ehdottomasti TK napsahtaa (: - Pipsa
|
|
|
Post by mellu on Nov 4, 2010 17:47:37 GMT 2
Kuulumisia...Flienissä oli radio päällä tavalliseen tapaan kun astuin sisään. Tervehdin iloisesti tallilla norkoilevaa porukkaa ja tallin omistajia. Siitä suuntasin suoraa toisen hoidokkini karsinalle. Kurkistin sinne, ja onnekseni joku ihana ihminen oli tuonut Tuitsun jo sisään. Pyyhkäisin kädellä märkää otsaani. Olin juossut koko matkan tallille, että ehtisin vielä illalla tekemään läksyt. Koska olin käynyt kotona vain haukkaamassa jotain ja vaihtamassa kouluvaatteeni vähemmän hodokkaisiin, osittain ravan kuorruttamiin ratsastusvehkeisiin. Otin orin harjapussin ja astuin karsinaan. ”Hei söpöliini” Tervehdin iloisena. ~~~ Höh, sä oot ihan myöhäs! Ja mis mun herkut on hä, HÄ? Okei, ehkä annan sen anteeks jos rapsutat… Oi, just noin siinä on hyvä kohta.. Mellu harjasi minua, mikä oli tosi hyvä juttu. Se vain enteili sitä, että pian joutuisin raatamaan pölyisellä kentällä. Olisi mukavempaa jos harjoittelisimme välillä jotain muuta. Eiks me muka voidavälillä mennä maastoon? En mä sielä liukastu, tajuuks!!! Mulla on hokit ymmärräks tyhmä ihminen?! Okei, et ehkä ole niin tyhmä, mutta kun ei meistä poneistakaan oo niin mukavaa oo aina koulua vääntää… Tyydyin kuitenkin märehtimään asiaa itsekseni, sillä en viitsinyt häiritä hoitohetkeäni. Ehkä voisin vähän näykkiä sitten kun hän paiskaisi satulan selkääni, kenties..~~~ Kun olin hajannut orin, ja putsannut sen kaviot astuin askeleen taakse päin, jotta voisin katsella uurastuksen tulosta. ”No, näytät sä ihan kohtuullisen hyvältä” Sanoin ja naurahdin vähän. Kumarruin ja pörrötin ponin otsatukkaa. ”Valitettavasti en ehdi liikuttaa sinua tänään, vaan tällä kertaa meen Nuutilla.” Sanoin vähän kaihoisasti, sillä vaikka tykkäsin Nuutista hirveästi, Tuitsun temput olivat ihan omaa luokkaansa. Lopulta kuitenkin nousin ja lähdin varustamaan toista ponia. ~~~ Jee, vihdoin joku tulee viemään mua ulos. Vihdoinkin saan purkaa kaiken energiani ratsastajan härnäämiseen! Oikea juhlan aihe.. Pian löysinkin itseni suuresta, valaistusta maneesista. Puhkuin intoa ja tanssahtelin kun Mellu kiristi satulavyötäni. Näin hallissa olevat esteet enkä millään meinannut pysyä nahoissani! ”Noh, oos nyt kunnolla innokas poika” Mellu rauhoitteli ja taputti minua hieman.
Lämmittelyjen jälkeen, aloimme hypätä 40 senttistä rataa, joka oli minusta aivan liian lyhyt. Säikyin pari kertaa, kun sade alkoi rummuttamaan pelottavasti kattoa… Nyyh, muuten kyllä selviydyin mielestäni hyvin vaikka esteitä korotettiinkin. Mellu kehui minua ja taputteli hurjasti suorituksen jälkeen! Hih, tosi ilonen ja jännä tarina. Hyvin toteutettu aina välissä hepan "kommenttia" ja sit välil siun. Tosi upea tarina! Tästä kyllä ehottomasti siulle TK! <3 - EmiKiitus. (: - m
|
|